IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - Klassikaal
IT Service & Architecture

IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - Klassikaal

  • 2 days
  • 1.950,00 EUR
IT4IT™ Referentiearchitectuur, versie 3, is een standaard van The Open Group die een referentiearchitectuur en een op waardeketens gebaseerd bedrijfsmodel beschrijft voor het beheren van IT-operaties. IT4IT™ gebruikt de waardeketenbenadering om een functioneel model te creëren dat door IT wordt geïmplementeerd. Dit raamwerk identificeert de sleutelactiviteiten die IT moet uitvoeren om bij te dragen aan de concurrentiekracht van het bedrijf. Met de IT4IT™ Referentiearchitectuur, versie 3, zullen IT-specialisten het waardeketenraamwerk en de referentiearchitectuur vinden die een geïntegreerd beheerraamwerk definiëren, gericht op de levenscyclus van de dienstverlening.
IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - eLearning
IT Service & Architecture

IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - eLearning

  • 15 hours
  • 650,00 EUR
IT4IT™ Reference Architecture, versie 3, is een standaard van The Open Group die een referentiearchitectuur en een op waardeketen gebaseerd bedrijfsmodel beschrijft voor het beheren van IT-operaties. IT4IT™ gebruikt de waardeketenbenadering om een functioneel model te creëren dat door IT wordt geïmplementeerd. Dit raamwerk identificeert de sleutelactiviteiten die IT moet uitvoeren om bij te dragen aan de concurrentiekracht van het bedrijf. Met de IT4IT™ Reference Architecture, versie 3, zullen IT-specialisten het waardeketenraamwerk en de referentiearchitectuur vinden die een geïntegreerd beheerraamwerk definiëren, gericht op de levenscyclus van de dienstverlening.
SIAM™ Foundation - eLearning (Inclusief examen)
IT Service & Architecture

SIAM™ Foundation - eLearning (Inclusief examen)

  • 15 hours
  • 450,00 EUR
SIAM is een benadering voor service-integratie en -beheer die de principes van governance, beheer, integratie, zekerheid en coördinatie samenbrengt. Een synoniem voor Service Integration and Management (SIAM™) is multi-sourcing integratie (MSI). Dit raamwerk stelt organisaties in staat om meerdere serviceproviders te beheren met een op elkaar afgestemde benadering van servicemanagement. De principes van SIAM stellen je in staat om je diensten effectief te beheren door het bieden van governance, beheer, integratie, zekerheid en coördinatie.

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!