Advanced Search Engine Optimization (SEO)(digitale marketing) - eLearning
450,00 EUR
- 60 hours
Onze geavanceerde cursus Zoekmachineoptimalisatie (SEO) zal je transformeren in een volwaardige SEO-professional, wat zorgt voor aanhoudende groei in het meest kritieke marketingkanaal van je website. Je zult de vele facetten van SEO meester worden, inclusief trefwoordonderzoek, technische SEO, linkbuilding, analytics en meer. SEO-training is voordelig voor iedereen die bekwaam wil worden in de beste praktijken van SEO: marketingmanagers, professionals in digitale marketing, content schrijvers, marketing- en verkoopprofessionals; afgestudeerden in management, techniek, bedrijfskunde en communicatie; en ondernemers en bedrijfseigenaren.
Cursustijdlijn
Basisprincipes van zoekmachineoptimalisatie
Les 01
- Cursus Introductie
- Les 1 Introductie in SEO
- Les 2 Hoe zoekmachines werken
- Les 3 Soorten SEO
- Les 4 Zoekwoordonderzoek en Concurrentieanalyse
- Les 5 On-Page Optimalisatie
- Les 6 Off-Page Optimalisatie
- Les 7 Dubbele Inhoud
- Les 8 Ontwerp en Architectuur
- Les 9 Lokale SEO
- Les 10 Updates van Algoritmes en SEO Veranderingen
- Les 11 SEO integreren met Andere Disciplines
- Les 12 SEO Gereedschappen
- Les 13 Hoe een Succesvolle Carrière in SEO Op te Bouwen
- Quiz over de Basis van ZoekmachineoptimalisatieGeavanceerde zoekmachineoptimalisatie
Les 02
- Les 1: Introductie tot SEO
- Les 2: Hoe zoekmachines werken
- Les 3: Zoekwoordonderzoek
- Les 4: Optimalisatie op de pagina
- Les 5: Websitebeheer en -optimalisatie
- Les 6: Off-Page SEO
- Les 7: Het plannen van een nieuwe website
- Les 8: Je geoptimaliseerde website op de markt brengen
- Les 9: Analyse en meting
- Les 10: Wat volgt - LeerpadGeavanceerde Contentmarketing
Les 03
- Les 1: Introductie tot Contentmarketing
- Les 2: Het ontwikkelen van een visie op succes in contentmarketing
- Les 3: Een zakelijke onderbouwing voor contentmarketing ontwikkelen
- Les 4: Een succesvolle contentmarketingstrategie creëren
- Les 5: Een opmerkelijke redactionele missieverklaring creëren
- Les 6: Richten op klantintentie in plaats van demografie
- Les 7: Belangrijke beïnvloeders targeten
- Les 8: Consistent Help-, Hub- en Hero-content produceren
- Les 9: Vaker boeiende content produceren
- Les 10: Effectieve B2C- en B2B-contentmarketingtactieken gebruiken
- Les 11: Succesvolle B2C- en B2B-socialmediaplatforms opbouwen
- Les 12: Klanten helpen de informatie te vinden die ze zoeken
- Les 13: Belangrijke beïnvloeders helpen de besluitvorming van de koper te beïnvloeden
- Les 14: De effectiviteit van content meten
- Les 15: De return on marketing investment meten
- Les 16: Verbeteren door te experimenteren met nieuwe initiatieven
- Les 17: Effectiviteit verbeteren door geavanceerder of volwassener te worden
- Les 18: Contentmarketing in de nabije toekomstGeavanceerde Webanalyse
Les 04
- Les 1: Introductie tot Digitale Analyse
- Les 2: Bouwstenen
- Les 3: Fundamenten van Digitale Analyse
- Les 4: Zakelijk Perspectief
- Les 5: Methodologie-Lean Six Sigma
- Les 6: Fundamenten van Data Analyse
- Les 7: Analyseperspectief met Inzichten
- Les 8: Mogelijkheden Mogelijk Maken
- Les 9: Beheer van Analyse
- Les 10: Publiek
- Les 11: Verwerving
- Les 12: Gedrag
- Les 13: Conversies en Onboarding
- Les 14: Retentie en Uitbreiding
- Les 15: Advocatuur
- Les 16: Privacy en Ethiek
- Les 17: Afsluiting
Leerresultaten
Wanneer je deze cursus hebt afgerond, zul je in staat zijn om het volgende te bereiken:
Creëer Overtuigende Marketinginhoud
Creëer spannende en overtuigende marketinginhoud, identificeer potentiële klanten en creëer een effectieve contentmarketingstrategie, ontwikkel merkboodschappen, passende inhoudsrichtlijnen en creëer beste praktijken voor content over verschillende mediatypen, inclusief sociale media, afbeeldingen, enz.
Leer promotiestrategieën
Leer strategieën, tactieken en beste praktijken voor contentmarketing om overtuigende inhoud te produceren, hoe je geschikte content ontwikkelt voor elk type publiekssegment en hoe je invloedrijke personen in de industrie vindt en promotionele kansen identificeert
Werken met Data en Analyse
Gebruik gegevens uit verschillende bronnen om kwantitatief en kwalitatief onderzoek uit te voeren en bruikbare, op gegevens gebaseerde zakelijke inzichten te leveren, en voer digitale gegevensanalyses uit om essentiële inzichten te verkrijgen voor alle aspecten van de klantlevenscyclus over digitale kanalen
Begrip van webanalyse
Begrijp de concepten van webanalyse vanaf de basis tot aan het beheersen van analyses over digitale kanalen. Verkrijg diepgaande kennis van webanalyse, sociale media analyse, mobiele analyse en inhoudsanalyse
Begrijp de impact van analytics
Verkrijg een compleet inzicht in hoe digitale technologie en data-analyse de conversietrechter, klantenbehoud en -werving, kosten per acquisitie, klantwaarde op lange termijn en algehele klantenbetrokkenheid beïnvloeden
Leer de juiste tools
Leer hoe je Google Analytics, Google Data Studio, Klipfolio en Tableau gebruikt
Belangrijkste kenmerken
35 uur aan hoogwaardig zelfstudie materiaal
Met levenslange toegang tot zelfstudie, en leer Google's populaire tools zoals Keywords, Trends en Search Console
20+ realistische, op de industrie gebaseerde projecten
Om een 360-graden begrip te krijgen van het plannen en op de markt brengen van een website
Branche-erkend cursuscertificaat
Om je carrière als SEO-professional te stimuleren
Waarom investeren in leren belangrijk is!
Professionele certificeringen zijn belangrijk voor je persoonlijke ontwikkeling en het verbeteren van je expertise in dat vakgebied. Hier zijn 6 andere voordelen:
Creëer een voordeel tegenover anderen
Verbeter je kennis en vaardigheden
Professionele geloofwaardigheid
Carrièrevooruitgang
Persoonlijke ontwikkeling
Voldoen aan professionele vereisten
Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?
Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!