Vier feestdagen met 10% korting op alle cursussen met de code "AVCFOREVER10". Verzeker je nu voor de prijswijzigingen van 2025!

ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (inclusief examen)

  • 21 hours
  • 795,00 EUR
De ITIL 4 Specialist Acquiring & Managing Cloud Services training is voor iedereen die neutrale, gebruikersgerichte begeleiding nodig heeft bij het ontwikkelen van een praktisch begrip van hoe cloudinkoop en -technologie kunnen integreren met en ondersteuning kunnen bieden aan een bredere bedrijfsstrategie en -functies. Deze certificering verkent het concept van de 'reis van de gebruiker van clouddiensten', waarbij belangrijke ITIL-concepten zoals de leidende beginselen en de waardeketen van de service op één lijn worden gebracht om een holistische kijk op en begrip van de volledige inkooplifecycle te bieden. Met behulp van het ITIL-raamwerk worden de inkoop, implementatie en voortdurende evaluatie van cloudservices en -technologieën onderzocht om ervoor te zorgen dat ze waarde leveren.
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - eLearning (inclusief examen)

  • 795,00 EUR
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil is een reeks van de ITIL 4 Practice Manager modules die individuen helpt om hun begrip en implementatie van de principes in de vijf ITIL Management Practices te demonstreren, om zo waarde te maximaliseren op zowel strategisch als operationeel niveau. Dit is een eLearning cursus (zelfstudie) die op elk moment toegankelijk is, inclusief officiële examenvoucher. Cursus en materiaal zijn in het Engels
IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - Klassikaal (inclusief examen)
IT Service & Architecture

IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) certificering - Klassikaal (inclusief examen)

  • 2 days
  • 1.950,00 EUR
IT4IT™ Referentiearchitectuur, versie 3, is een standaard van The Open Group die een referentiearchitectuur en een op waardeketens gebaseerd bedrijfsmodel beschrijft voor het beheren van IT-operaties. IT4IT™ gebruikt de waardeketenbenadering om een functioneel model te creëren dat door IT wordt geïmplementeerd. Dit raamwerk identificeert de sleutelactiviteiten die IT moet uitvoeren om bij te dragen aan de concurrentiekracht van het bedrijf. Met de IT4IT™ Referentiearchitectuur, versie 3, zullen IT-specialisten het waardeketenraamwerk en de referentiearchitectuur vinden die een geïntegreerd beheerraamwerk definiëren, gericht op de levenscyclus van de dienstverlening.
ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klassikaal (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klassikaal (inclusief examen)

  • 2 days
  • 1.850,00 EUR
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve biedt IT-professionals de praktische vaardigheden die nodig zijn om een “lerende en verbeterende” IT-organisatie te creëren met een sterke en effectieve strategische focus. De module behandelt de impact en het effect van Agile en Lean werkmethoden en hoe deze kunnen worden gebruikt in het voordeel van een organisatie. Het biedt een praktische en strategische methode voor het plannen en implementeren van continue verbetering met de nodige wendbaarheid. ITIL® 4 Strateeg: Direct, Plan & Improve aangeboden door AVC is geaccrediteerd door PeopleCert, namens AXELOS, op basis van partnerovereenkomsten en voldoet aan de accreditatie-eisen.
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klassikaal (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klassikaal (inclusief examen)

  • 3 days
  • 1.850,00 EUR
Tijdens deze cursus leert u de basisprincipes van de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. De cursus ontwikkelt inzicht in de verschillende stappen die een serviceprovider moet analyseren om zijn klantreis te ontwikkelen. Het doel is dat klanten en stakeholders de relatie met hun serviceprovider positief ervaren (Customer/User Experience). Dit vereist inzicht in de ervaringen van de stakeholders van de verschillende contacten met de serviceprovider. De ervaringen worden vastgesteld op verschillende touchpoints en de cursus leert u hoe u de waardebeleving op deze touchpoints kunt identificeren en verbeteren.
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klassikaal (Inclusief Examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klassikaal (Inclusief Examen)

  • 2 days
  • 1.850,00 EUR
In deze ITIL® 4 Specialist cursus leert u hoe u zich kunt richten op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl u de praktijken, methoden en tools behandelt om dit te beheren. De cursus behandelt klantactiviteiten, de rol van de serviceprovider en leverancier bij het beheren en ondersteunen van diensten. De cursus beschrijft ook hoe de ontwerp-, bouw- en testactiviteiten voor de ontwikkeling van producten en diensten plaatsvinden via waardestromen en met ondersteuning van waardeketenactiviteiten voor diensten. Create, Deliver and Support beschrijft hoe organisaties innovatieve en betrouwbare diensten kunnen blijven leveren aan hun klanten in een steeds competitievere markt.
ITIL®4 Foundation - Klassikaal (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Foundation - Klassikaal (inclusief examen)

  • 2 days
  • 1.450,00 EUR
De ITIL®4 Foundation Level cursus biedt deelnemers een uitgebreide introductie tot de basisconcepten binnen ITIL4. Het helpt je de principes van ITIL4 te begrijpen en toont hoe het werk van het individu en de organisatie verbeterd kan worden. Onze ITIL4 eLearning cursus geeft deelnemers een goed inzicht in de ITIL4 Foundation. De cursus is geschreven door onze eigen getalenteerde docenten met uitgebreide ervaring in de praktische toepassing van ITIL Service Management. ITIL4 is ontworpen om een soepele overgang te bieden van de huidige manier van werken van de organisatie naar een modernere, flexibelere en efficiëntere aanpak. ITIL4 helpt organisaties om hun manier van werken aan te passen aan de moderne digitale wereld. Het hecht veel belang aan Agile werken en het belang van samenwerken. ITIL 4 stelt IT-teams in staat om hun belangrijke rol in de moderne bedrijfsstrategie voort te zetten.
ITIL®4 Specialist: High Velocity IT - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: High Velocity IT - eLearning (inclusief examen)

  • 795,00 EUR
De ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT-cursus is ontworpen om praktijkmensen in staat te stellen te onderzoeken hoe digitale organisaties en digitale werkmodellen werken in zogenaamde High Velocity-omgevingen. De cursus maakt u vertrouwd met werkwijzen zoals agile en lean management en technologieën zoals automation testing, cloud en meer. De cursus is relevant voor ITIL Managing Professionals (ITIL MP's) en ITIL Strategic Leaders (ITIL SL's), die werken aan het leveren van high velocity IT. Deze cursus is gebaseerd op de ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT-certificering van AXELOS. De cursus behandelt de details van digitale transformatie en helpt organisaties zich te ontwikkelen in de richting van een convergentie tussen organisatie en technologie, of als alternatief een nieuwe digitale organisatie op te zetten.
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - eLearning (inclusief examen)

  • 795,00 EUR
Tijdens deze eLearning-cursus leer je de basisprincipes van de ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. De cursus ontwikkelt inzicht in de verschillende stappen die een serviceprovider moet analyseren om zijn klantreis te ontwikkelen. Het doel is dat klanten en stakeholders de relatie met hun serviceprovider positief ervaren (Customer/User Experience). Dit vereist inzicht in de ervaringen van de stakeholders van de verschillende contacten met de serviceprovider. De ervaringen worden vastgesteld op verschillende touchpoints en de cursus leert u hoe u de waardebeleving op deze touchpoints kunt identificeren en verbeteren.
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning (inclusief examen)

  • 795,00 EUR
In deze ITIL® 4 Specialist cursus leert u hoe u zich kunt richten op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl u de praktijken, methoden en tools behandelt om dit te beheren. De cursus behandelt klantactiviteiten, de rol van de serviceprovider en leverancier bij het beheren en ondersteunen van diensten. De cursus beschrijft ook hoe de ontwerp-, bouw- en testactiviteiten voor de ontwikkeling van producten en diensten plaatsvinden via waardestromen en met ondersteuning van waardeketenactiviteiten voor diensten. Create, Deliver and Support beschrijft hoe organisaties innovatieve en betrouwbare diensten kunnen blijven leveren aan hun klanten in een steeds competitievere markt.
ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy - eLearning (inclusief examen)

  • 950,00 EUR
De ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (ITIL 4 DITS) module zal zich richten op de afstemming van digitale bedrijfsstrategie met IT strategie. De module behandelt ook hoe verstoringen door nieuwe technologieën organisaties in elke sector beïnvloeden en hoe bedrijfsleiders reageren. Het tempo van evolutie in de digitale wereld is nog nooit zo snel geweest en organisaties moeten flexibel zijn en zich aanpassen aan de steeds veranderende omgeving als ze waarde willen blijven bieden aan hun klanten en concurrerend willen blijven op de markt. De cursus is gebaseerd op de ITIL module ITIL 4 Leader, Digital and IT Strategy (DITS), en is de ITIL Intermediate cursus gericht op leiders en strategen. Deze cursus biedt een nieuw perspectief op de ITIL suite door de bespreking van ITIL concepten naar een strategisch niveau te tillen voor bedrijfsleiders of diegenen die nauw samenwerken met senior management.
ITIL®4 Foundation - eLearning (inclusief examen)
IT Service & Architecture

ITIL®4 Foundation - eLearning (inclusief examen)

  • 14 hours
  • 750,00 EUR
AVC's ITIL® 4 Foundation is de meest geaccepteerde basisniveau ITIL-certificering die beschikbaar is voor IT-professionals. De nieuw bijgewerkte ITIL-richtlijnen zullen ITIL 4 worden genoemd, wat de nieuwe rol van de versie weerspiegelt in het ondersteunen van individuen en organisaties tijdens de Vierde Industriële Revolutie. De ITIL 4 Foundation cursus is ontworpen om studenten kennis te laten maken met het beheer van moderne IT-gestuurde diensten en de belangrijkste concepten van dienstenarchitectuur. Deze cursus biedt deelnemers een begrip van ITIL 4, inclusief een gemeenschappelijke taal en kernconcepten, de levenscyclus van diensten, hoe de fasen van de levenscyclus zijn verbonden, de betrokken processen en de beste praktijken om hun werk en het werk van hun organisatie te verbeteren. Cursussen op deze pagina worden aangeboden in samenwerking met iLEARN (ATO/Affiliate of AXELOS Limited)

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!