Vier feestdagen met 10% korting op alle cursussen met de code "AVCFOREVER10". Verzeker je nu voor de prijswijzigingen van 2025!

Geavanceerd Sociale Media Programma (digitale marketing) - eLearning

450,00 EUR

eLearning
Live Virtueel Klassikaal
Blended Learning

Deze geavanceerde cursus Social Media zal je transformeren in een carrièreklare social media marketingprofessional. Deze cursus zal je helpen om je merk te verheffen en sociale campagnes uit te voeren door geavanceerde social media, contentmarketing en webanalyse disciplines te combineren. Praktische, op de industrie afgestemde projecten zullen je de mogelijkheid geven om je vaardigheden te testen op Facebook, Twitter en andere populaire socialemediaplatforms. Deze online cursus social mediamarketing is ontworpen om je te helpen de vaardigheden op te bouwen die nodig zijn voor social mediamarketing door middel van uitgebreide projectervaring. Via deze social mediatraining krijg je alle social mediamarketing onder de knie, inclusief strategie, reputatiemanagement, influencer-marketing, contentmarketing en webanalyse.

Extra aanbod

Naast deze praktische e-learning cursus bieden we je gratis toegang tot onze online klassikale sessies. Je hebt 90 dagen de tijd om gratis online trainingssessies te boeken, die altijd op flexibele tijden plaatsvinden. Naast je e-learning en als je dat wilt, heb je de mogelijkheid om interactie te hebben met de trainer en andere deelnemers. Deze online klassikale sessies worden ook opgenomen, zodat je ze kunt bewaren.

Belangrijkste kenmerken

Levenslange toegang tot zelfstudie

Branche-erkend certificaat

25+ industrie-gebaseerde projecten

Gebruik populaire platformen

Inclusief Facebook, Twitter en LinkedIn

Hero

Leerresultaten

Wanneer je deze cursus hebt afgerond, zul je in staat zijn om het volgende te bereiken:

Ontwikkel een succesvolle strategie

Ontwikkel een boeiende en succesvolle social media strategie voor je bedrijf.

Benut sociale media doeleinden

Pas sociale media strategieën toe om je bedrijf en carrière te transformeren.

Ken winstgevende strategieën

Verbeter een socialemediastrategie die uw klanten enthousiast maakt en helpt uw bedrijf te laten groeien.

Cursustijdlijn

Hero
  1. Social Media Stichting

    Les 01

    - Les 00 - Introductie van de faculteit
    - Les 01 - Introductie tot sociale media
    - Les 02 - Strategie en planning van sociale media
    - Les 03 - Beheer van sociale media kanalen
    - Les 04 - Hulpmiddelen voor het beheer van sociale media
    - Les 05 - Meten en rapporteren van sociale media
    - Les 06 - Sociale reclame

  2. Geavanceerde socialemediamarketing

    Les 02

    - Les 1: Introductie tot Sociale Media
    - Les 2: Het opbouwen van een duurzame socialemediastrategie
    - Les 3: Geïntegreerde Sociale Media
    - Les 4: Contentmarketing in een socialemediawereld
    - Les 5: Visuele Sociale Media
    - Les 6: Begrip en stimulering van sociale deling
    - Les 7: Verhalen vertellen: Een essentieel onderdeel van je sociale narratief
    - Les 8: Influencer Marketing en Online Reputatiemanagement
    - Les 9: Socialemedia-verkoop
    - Les 10: Meting van sociale media

  3. YouTube en videomarketing

    Les 03

    - Les 1 - Cursus Introductie
    - Les 2 - Het vaststellen van een videomarketingstrategie
    - Les 3 - Blootstelling verkrijgen en impact meten
    - Les 4 - Adverteren op YouTube
    - Les 5 - Mobiele video benutten
    - Les 6 - Mobiele video promoten en meten
    - Les 7 - YouTube: Hoe te
    - Les 8 - Instagram: Hoe te
    - Les 9 - Videoadvertenties op verschillende socialemediakanalen
    - Les 10 - Impact van GDPR op YouTube-adverteren
    - Les 11 - Videoadvertenties voor B2B-marketeers
    - Les 12 - De toekomst van videomarketing

  4. Facebook Marketing en Adverteren

    Les 04

    - Les 01 - Introductie van de cursus
    - Les 02 - Facebook begrijpen
    - Les 03 - Het algoritme van Facebook begrijpen
    - Les 04 - Groepen, Pagina's, Messenger en Facebook Live
    - Les 05 - Facebook beheren
    - Les 06 - Marketingtools voor Facebook
    - Les 07 - Facebook-advertenties begrijpen
    - Les 08 - Je Facebook-advertentie maken
    - Les 09 - Doelgroepbepaling op Facebook
    - Les 10 - Volgen en rapporteren op Facebook
    - Les 11 - Handel op Facebook
    - Les 12 - Beste praktijken op Facebook
    - Les 13 - Privacy en veiligheid op Facebook
    - Les 14 - Examens voor Facebook Blueprint

  5. Geavanceerde sociale media tools

    Les 05

    - Les 1 Twitter Marketing
    - Les 2 Pinterest Marketing
    - Les 3 LinkedIn Marketing
    - Les 4 Instagram Marketing
    - Les 5 Snapchat Marketing

  6. Geavanceerde Contentmarketing

    Les 06

    - Les 1: Introductie tot contentmarketing
    - Les 2: Het ontwikkelen van een visie op succes in contentmarketing
    - Les 3: Een bedrijfszaak ontwikkelen voor contentmarketing
    - Les 4: Het creëren van een succesvolle contentmarketingstrategie
    - Les 5: Het creëren van een opmerkelijke redactionele missieverklaring
    - Les 6: Klantintentie targeten in plaats van demografie
    - Les 7: Belangrijke beïnvloeders targeten
    - Les 8: Consistent help-, hub- en hero-content produceren
    - Les 9: Vaker boeiende content produceren
    - Les 10: Effectieve B2C- en B2B-contentmarketingtactieken gebruiken
    - Les 11: Succesvolle B2C- en B2B-socialmediaplatforms opbouwen
    - Les 12: Klanten helpen de informatie te vinden die ze zoeken
    - Les 13: Belangrijke beïnvloeders helpen het besluitvormingsproces van de koper te beïnvloeden
    - Les 14: De effectiviteit van content meten
    - Les 15: De return on marketing investment meten
    - Les 16: Verbeteren door te experimenteren met nieuwe initiatieven
    - Les 17: De effectiviteit verbeteren door geavanceerder of rijper te worden
    - Les 18: Contentmarketing in de nabije toekomst

  7. Geavanceerde Webanalyse

    Les 07

    - Les 1: Introductie tot Digitale Analyse
    - Les 2: Bouwstenen
    - Les 3: Fundamenten van Digitale Analyse
    - Les 4: Zakelijk Perspectief
    - Les 5: Methodologie - Lean Six Sigma
    - Les 6: Fundamenten van Data-analyse
    - Les 7: Analyseperspectief met Inzichten
    - Les 8: Mogelijkheden benutten
    - Les 9: Beheer van Analyse
    - Les 10: Publiek
    - Les 11: Verwerving
    - Les 12: Gedrag
    - Les 13: Conversies & Inwerking
    - Les 14: Retentie en Uitbreiding
    - Les 15: Advocatuur
    - Les 16: Privacy en Ethiek
    - Les 17: Afsluiting

  8. Project 1: Bouwen aan een social media-strategie

    Bedrijfstakprojecten - casestudies

    Doe praktijkervaring op met social media-uitdagingen, het bouwen van een strategie en het creëren van een campagneboodschap door het bouwen van een duurzame social media-strategie en het bepalen van bedrijfsdoelstellingen.

  9. Project 2: Geconvergeerde media

    Bedrijfstakprojecten - casestudies

    Ontwikkel het vermogen om de effectiviteit van campagnes te verhogen door te leren hoe en wanneer u extra impulsen of inspanningen van andere gebieden van geconvergeerde media kunt activeren.

  10. Project 3: Contentmarketing

    Bedrijfstakprojecten - casestudies

    Leer hoe u klantprofielen of persona's kunt gebruiken om te bepalen welke soorten content u moet ontwikkelen voor komende social media-campagnes.

  11. Project 4: Visuele sociale media

    Bedrijfstakprojecten - casestudies

    Leer hoe u een breed scala aan visuele en videogebaseerde contentideeën genereert die geschikt zijn voor een campagne of inspanningen vanuit andere gebieden van geconvergeerde media.

  12. Project 5: Sociaal delen

    Bedrijfstakprojecten - casestudies

    Leer de psychologie achter social sharing te begrijpen, content te creëren en inzicht te krijgen in uw huidige merkpositionering en sociale conversatie.

Vaardigheden

  • Sociale-mediastrategie
  • Invloedrijke marketing
  • Webanalyse
  • Marketing en reclame op Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Snapchat
  • Online reputatiemanagement
  • Inhoud marketing
  • YouTube en videomarketing
  • Sociale media platforms
  • Pinterest
  • Instagram
social media course

Wie zou zich voor dit programma moeten inschrijven?

Marketingmanager

Schrijvers van inhoud

Marketing & Sales professional

Ondernemers

Start de cursus nu

Certificering

Hoe verdien ik de Social Media Advanced Course-certificering?

Als je aan alle eisen hebt voldaan, kom je in aanmerking voor een social media-certificering die aantoont dat je de social media-vaardigheden van een marketeer hebt verworven.

Hoe word ik een Social Media Specialist?

  • Voltooi 85% van de e-learningcursus
  • Woon een online klassikale cursus bij (inbegrepen in het pakket!)
  • Voltooi vijf projecten: drie uit Advanced Social Media en één uit Advanced Content Marketing en Advanced Web Analytic.
  • Voltooi de Advanced Social Media simulatietest en behaal minimaal 75 punten

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!

;