ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Examen Inbegrepen)
795,00 EUR
- 21 hours
De ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, and Improve (CAI) module is ontworpen voor IT-professionals die samenwerking, servicegarantie en continue verbetering binnen IT-servicemanagement willen verbeteren. Deze cursus voorziet deelnemers van praktische vaardigheden en strategieën om IT-diensten te optimaliseren, ze af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en efficiëntie te bevorderen in een dynamische IT-omgeving.
Belangrijkste kenmerken
Taal
Cursus en materiaal zijn beschikbaar in het Engels
Niveau
Gemiddeld niveau
Toegang
120 dagen toegang tot het eLearning-platform op elk moment (zelfstudie)
3 uur totale video-inhoud
met een aanbevolen studieduur van 21 uur
Materialen
Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud voor elke les.
Handleiding
Officieel trainingsmateriaal van PeopleCert (OTM)
Officieel examen inbegrepen
1 examenvoucher geldig voor 1 jaar. Online examen kan op elk moment worden ingepland
Certificaat inbegrepen
ITIL® 4 Specialist: Samenwerken, Verzekeren en Verbeteren
Cursustijdlijn
Relatiebeheer
Les 01
Cursus Introductie
Leveranciersbeheer
Les 02
Service Level Management
Les 03
Continue Verbetering
Les 04
Informatiebeveiligingsmanagement
Les 05
Leerresultaten
Wanneer je deze cursus hebt afgerond, zul je in staat zijn om het volgende te bereiken:
principes
De essentiële concepten, principes, waarde en uitdagingen verduidelijken die geassocieerd zijn met de vijf managementpraktijken van ITIL 4.
belanghebbenden
Ervoor zorgen dat belanghebbenden de strategische en operationele voorwaarden voor gezamenlijke waardecreatie en het bereiken van bedrijfsdoelstellingen begrijpen.
stromen
Deze praktijken naadloos integreren in de waardestromen van de organisatie.
synergieën
Het bevorderen van het begrip van de interfaces en synergieën tussen de vijf praktijken.
statistieken
Het implementeren van meetwaarden en succesfactoren om de algehele prestaties te verbeteren.
evalueren
Evalueren, beoordelen en ontwikkelen van de capaciteit van verschillende praktijken door toepassing van het ITIL Volwassenheidsmodel.
Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?
deze cursus is bedoeld voor alle IT-professionals die hun vaardigheden willen verbeteren in het tot stand brengen van effectieve samenwerking tussen disciplines, het optimaliseren van service-waardestromen en het toepassen van kernconcepten uit de vijf ITIL Management Practices op zowel strategisch als operationeel niveau.
ITSM-managers
ITSM-praktijkmensen die IT-ondersteunde producten en diensten beheren
IT-servicemanagementprofessionals
Exameninformatie
Vereisten
Om toegang te krijgen tot een van de ITIL 4 Specialist: Samenwerken, Verzekeren en Verbeteren modules, moeten kandidaten in het bezit zijn van een ITIL 4 Foundation, ITIL® v3 Foundation of een volgend ITIL® v3 niveau certificaat of een ITIL 4 Managing Professional Transition.
Om toegang te krijgen tot het examen, is het verplicht om een geaccrediteerde opleiding te hebben gevolgd.
Examen details
- Duur van 90 minuten (25% extra tijd voor kandidaten die het examen afleggen in een andere taal dan hun moedertaal)
- Gesloten boek
- 60 meerkeuzevragen
- 1 punt voor elk juist antwoord
- Voldoende score: 39/60 punten - 65%
Licenties
en gelijkheidsbeleid
Licentieverlening en accreditatie
De ITIL®4 Specialist cursus is geaccrediteerd door Peoplecert, op basis van de Partnerovereenkomst en voldoet aan de accreditatievereisten.
Gelijkheidsbeleid
PeopleCert: PeopleCert biedt een speciaal beleid voor examenvoorzieningen. Kandidaten die aanpassingen nodig hebben, dienen de voorwaarden en beleidsregels van PeopleCert te raadplegen op PeopleCert Speciaal Overwegingenbeleid.
Veelgestelde vragen
Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?
Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!