Vier feestdagen met 10% korting op alle cursussen met de code "AVCFOREVER10". Verzeker je nu voor de prijswijzigingen van 2025!

Advanced Pay Per Click (PPC) (digitale marketing) - eLearning

450,00 EUR

  • 45 hours
eLearning

De gevorderde betalen-per-klik (of Pay Per Click, PPC) Cursus zal je transformeren tot een klaargestoomde professional in betaalde marketing. Met een duidelijk leertraject ontworpen door industrie-experts, zal deze PPC-certificeringscursus je digitale marketingcarrière versnellen met praktijkervaring in het beheren van betaalde marketinginitiatieven. PPC-vaardigheden zijn ideaal voor degenen die op zoek zijn naar allerlei posities binnen betaalde marketing. De rollen die het meest geschikt zijn om PPC-specialisten te worden, zijn marketingmanagers, digitale marketingexecutives, professionals in marketing en verkoop, afgestudeerden in management, techniek, bedrijfskunde en communicatie, en ondernemers en bedrijfseigenaren.

Cursustijdlijn

Hero
  1. Psychologie van het zoeken

    Les 01

  2. Aankooptrechter

    Les 02

  3. Begrip van trefwoordorganisatie

    Les 03

  4. Zoekwoord overeenkomsttypes

    Les 04

  5. Negatieve zoekwoorden en het beheren van zoektermen

    Les 05

  6. Trefwoordonderzoek

    Les 06

  7. Aantrekkelijke advertenties maken

    Les 07

  8. Geavanceerde advertentiefuncties

    Les 08

  9. Advertentietesten

    Les 09

  10. Advertentie-extensies

    Les 10

  11. Campagnetypen Budget en Bereik

    Les 11

  12. Locatie- en taaltargeting

    Les 12

  13. Introductie tot Doelgroep Types

    Les 13

  14. Hoe gegevens te segmenteren en lijsten te maken

    Les 14

  15. Doelgroepenlijsten gebruiken om klanten te bereiken

    Les 15

  16. Introductie tot het Display Netwerk

    Les 16

  17. Weergaveopties voor targeting

    Les 17

  18. Advertentie-indelingen weergeven

    Les 18

  19. Doelen stellen en meten

    Les 19

  20. Bieden en attributie

    Les 20

  21. Rapportage en Testen

    Les 21

  22. Advertentiegroep organisatie

    Les 22

  23. Campagne organisatie

    Les 23

  24. Werken met meerdere accounts

    Les 24

  25. Introductie tot Kwaliteitsscore

    Les 25

  26. Werken met Kwaliteitsscore

    Les 26

  27. Diagnose van kwaliteitsscore en draaitabellen

    Les 27

  28. Je PPC-strategie opzetten

    Les 28

  29. Uw account aanmaken

    Les 29

  30. Beheer van uw account

    Les 30

  31. Winkelen en videocampagnes

    Les 31

  32. Automatisering en andere hulpmiddelen

    Les 32

Leerresultaten

Wanneer je deze cursus hebt afgerond, zul je in staat zijn om het volgende te bereiken:

Betalen-per-klik

Begrijp de concepten van betalen-per-klik (PPC) advertenties

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Analyseer het marktaandeel van elke zoekmachine

Advertentietrefwoorden

Kies de best passende trefwoorden voor het advertentiemodel

Prijsmodellen

Analyseer verschillende campagne-instellingen en PPC-prijsmodellen

Advertentiegroepen

Ontwikkel betaalde advertentiecampagnes en gebruik advertentiegroepen effectief

Belangrijkste kenmerken

Levenslange toegang

Levenslange toegang tot zelfstudie op eigen tempo

Branche-erkend certificaat

Vijf branchespecifieke projecten, 126 live demonstraties van Google Ads, Google Analytics en YouTube Ads tools

Afgestemde certificeringsexamens

Afgestemd op de examens voor Google Ads en Bing Ads certificering

Werk aan analytics

Werk met Google Ads, Google Analytics en leer conversietracking

Hero

Waarom investeren in leren belangrijk is!

Professionele certificeringen zijn belangrijk voor je persoonlijke ontwikkeling en het verbeteren van je expertise in dat vakgebied. Hier zijn 6 andere voordelen:

Creëer een voordeel tegenover anderen

Verbeter je kennis en vaardigheden

Professionele geloofwaardigheid

Carrièrevooruitgang

Persoonlijke ontwikkeling

Voldoen aan professionele vereisten

Meer informatie

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!

;