VeriSM™ Foundation - eLearning (inclusief examen)
450,00 EUR
- 65 passed
VeriSMTM is een gloednieuwe servicebeheerbenadering voor het digitale tijdperk. VeriSMTM biedt organisaties de mogelijkheid om klanten te bedienen in lijn met de hoge eisen van vandaag, terwijl tegelijkertijd risico's en kosten worden verminderd. Een VeriSMTM-gecertificeerde professional zal beschikken over actuele kennis en robuuste servicebeheertools om uit te blinken in alle klantenserviceomgevingen. VeriSMTM Foundation richt zich op het VeriSMTM-model, dat waarde, resultaten en de doelen van een organisatie benadrukt. Het omvat ook een uniek managementnetwerk, de leidraad voor het kiezen van de juiste managementpraktijken om het product of de dienst te vestigen. Het geeft context aan Service Management in het digitale tijdperk en kijkt naar hoe opkomende technologieën en progressieve managementpraktijken kunnen worden toegepast om waarde toe te voegen voor de consument.
Cursustijdlijn
VeriSM™ Foundation
Les 01
VeriSM™ Foundation richt zich op VeriSM-modellen die waarde hechten aan resultaten en organisatiedoelen. Het biedt ook begeleiding bij het selecteren van de juiste managementmethode voor het opzetten van het product of de dienst.
Servicebeheer
Les 02
VeriSM™ biedt context voor Service Management en bekijkt hoe nieuwe technologie en managementmethoden toegepast kunnen worden om meer waarde voor de klant te creëren.
Flexibele methoden
Les 03
Het VeriSM™-visar model toont organisaties hoe ze op een flexibele manier een scala aan methoden kunnen toepassen om het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment aan hun klanten te leveren.
Op maat gemaakte aanpak
Les 04
VeriSM™ maakt een op maat gemaakte aanpak mogelijk, afhankelijk van het type bedrijf dat u heeft, de grootte van de organisatie, uw bedrijfsprioriteiten, uw organisatiecultuur - en zelfs de aard van het individuele project of de dienst waarmee u werkt.
Geïntegreerd Servicemanagement
Les 05
VeriSM™ helpt bedrijven met het beheren en leveren van waarde aan hun klanten door gebruik te maken van geïntegreerde servicemanagementpraktijken, in plaats van te focussen op een voorschrijvende werkwijze.
Examen Details
Exameninformatie
- Meerkeuze
- 40 vragen, 26 punten nodig om te slagen (65%)
- Gesloten boek
- 60-minuten duur
- ONLINE examen, inbegrepen bij dit eLearning-pakket
Belangrijkste kenmerken
120 dagen toegang tot het platform
9 lessen
Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud (afbeeldingen, uitleg) voor elke les
2 officiële proefexamens
De klok rond toegang
Oefeningen met onmiddellijke online correctie
4 maanden toegang tot online cursussen
Het officiële online examen is inbegrepen!
Leerresultaten
Aan het einde van deze VeriSM Foundation eLearning Cursus zult u in staat zijn om:
Interne betrokkenheid
- Het stimuleren van interne betrokkenheid en het doorvoeren van veranderingen die belangrijk zijn voor de klant.
Servicebeheer
- Het leveren van nieuwe servicebeheer- en productontwikkelingspraktijken die uw bedrijf op de eerste plaats zetten. - Het implementeren van servicebeheer dat waarde toevoegt aan uw bedrijf, waardoor u waardevoller wordt op de markt.
Groeiende gemeenschap
- Deel uitmaken van een groeiende gemeenschap
Word een veelgevraagde pionier
- Een veelgevraagde pionier zijn in het leveren van servicemanagement voor het digitale tijdperk.
Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?
Deze cursus is geschikt voor degenen die de impact van evoluerende managementpraktijken en nieuwe technologieën op hun rol moeten begrijpen, die erkend willen worden voor het bezitten van hedendaagse kennis en vaardigheden, en die de effectiviteit van hun dienstverlening willen verbeteren.
Managers
Servicemanagers
IT-professionals
Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?
Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!